+34 93 416 12 20 contacte@opc.cat

AFORAMENT COMPLERT!

Els nostres clients…, els participants…, la indústria…, tots esperen que els sorprenguem en els congressos, reunions, jornades i esdeveniments que organitzem amb nous serveis, amb nous productes, amb noves propostes… Com podem complir amb les seves expectatives?…

Des d’OPC Catalunya amb el suport del Catalunya Convention Bureau i OPC Spain Cataluña Convention Bureau, organitzem la 2a Jornada d’Innovació el proper dijous 18 de Juliol al Hotel Barceló Sants.

Si vols sorprendre els teus clients, no pots perdre-te-la!…

Assistència gratuïta prèvia inscripció (places limitades)

AGENDA

09.45 Benvinguda

10.00 Registre horari i esdeveniments. Com compaginar-ho?. Tourism & Law.

Inés Aguinaliu

Llicenciada en Dret i Administració i Direcció d’Empreses per la Universitat Internacional de Catalunya, Inés està col·legiada en l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Madrid. Especialista en Dret dels consumidors i Dret Turístic, forma part de l’equip del Grup Intermundial des de juny de 2014 i posseeix una experiència de set anys en el sector.

Ressenya

Durant la ponència s’analitzarà el Reial decret llei 8/2019, de 8 de març de mesures urgents de protecció social i de lluita contra la precarietat laboral en la jornada de treball, la modificació del qual de l’Article 34 de l’Estatut dels Treballadors ha vingut a establir el deure que té tota empresa de garantir el registre de jornada dels seus empleats. Addicionalment, abordarem diferents preguntes que qualsevol empresari pot fer-se, com per exemple, si el deure és per a tota mena de treballador, què succeeix si l’empleat no registra la jornada, quines són les conseqüències de l’incompliment, si s’obliga a establir algun tipus de sistema de registre determinat o queda a elecció de l’empresari, etc. Aquestes i altres qüestions més seran tractades durant l’exposició resolent aquells dubtes que puguin anar sorgint durant aquesta.

10.40 Software per a la gestió d’esdeveniments i congressos. Eventcase.

Alex Barbero,

És el flamant director comercial de EventsCase per a Espanya. Amb més de 9 anys d’experiència en el Grup Esdeveniment Plus i tota la seva carrera professional inculada a la indústria d’esdeveniments, es pot definir a Barber com un apassionat de la tecnologia de consum, un binomi perfecte per al lloc.

Ressenya

A la seva presentació ensenyarà als presents les possibilitats que ofereix la plataforma de gestió d’esdeveniments de EventsCase d’estalviar temps i diners als organitzadors professionals d’esdeveniments a través de la utilització d’una eina tecnològica àgil i flexible que ofereix múltiples productes especialment dissenyats per a la indústria dels esdeveniments. A més, és multi-idioma, adaptada al Reglament General de Protecció de Dades i marca blanca.

11.00 Conclusions d’un any d’experiència en la gestió de beques. PGB.

Ressenya

Coneixerem quines han estat les principals conclusions de la plataforma de gestió de beques de formació PGB, així com les principals magnituds després del primer any d’implantació del nou codi ètic de FENIN.

11.20 RFiD. Una eina que genera recursos pels vostres clients. ITnube.

Toni Solà

Enginyer Químic, amb més de 20 anys d’experiència en desenvolupament de software.

Director Tècnic d’ITnube. La meva feina consisteix en cercar solucions viables pels nostres clients. Desenvolupem productes i serveis orientats principalment al món del OPCs, DMCs, societats mèdiques – científiques.

Ressenya

El nostre RFiD és un producte que ajuda als nostres clients a fer el control i registre dels assistents a congressos i esdeveniments d’una forma molt senzilla i fiable.

A més a més, ajuda als nostres clients per una banda, a captar recursos pels seus clients i és un punt d’informació del congrés tant pels assistents com per la pròpia l’organització.

Veurem un exemple real del producte en directe.

11.40 Software per a la gestió d’esdeveniments i congressos. Meetmaps.

Gerard

Sóc enginyer i emprenedor, decidit a millorar la manera en que es fa networking i interactuem al món dels esdeveniments. Com a CEO de Meetmaps, el meu objectiu és assegurar-me que els nostres clients obtinguin uns resultats sorprenents i acompleixin els seus objectius de networking, informació, interacció i gamificació amb la nostra App.

Ressenya: El Software de Meetmaps ofereix les eines per estalviar temps i esforç en cada etapa del teu congrés. Una única solució sincronitzada i sota la teva pròpia marca per facilitar l’experiència digital: Tenir App i crear experiències, Formulari i Web de Registre, Acreditacions i Check-in.

Localitzats a Barcelona, des de 2013 dissenyem i desenvolupem amb gran entusiasme les millors eines per fer de Meetmaps un software all-in-one amb el que destacar en el teu treball i crear congressos d’èxit arreu del món. D’aquesta forma, hem aconseguit treballar a més de 30 països.

12.00 Un format innovador per les teves reunions. Presentació de la sala X Room. Hotels Barceló.

Ressenya

Podrem experimentar en viu i en directe una sala amb una concepció totalment nova. L’objectiu de Barceló Hotels és a través d’un entorn totalment nou ajudar-nos a transmetre noves sensacions audiovisuals.

12.20 Cafè – networking

12.45 Fi de la jornada

Amb la col·laboració de:

Bturisme
Ccb
Site